ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
23.02.24
"פוטו פיניש" על קו הסיום
המאבק על המקום הראשון בתחרות האופניים הראשונה לעונה היה מרתק וצמוד מאוד. אריאל שלי ממסגריית אקספרס ניצח בהפרש מזערי של חצי גלגל את אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק
כתב וצילם משה ניר
סוף סוף, בשעה טובה, תחרות רכיבה על אופניים ראשונה העונה. ביום שישי 23/2/24 בשעה 08:30, בחוות הר שמש ביער להב (כ-25 ק"מ צפונית-מזרחית לבאר שבע), התחרו 47 רוכבים מ-15 מקומות עבודה שונים מרחבי הנגב בשבילי עפר עם אבנים בין פרחים צהובים ואדומים ועצים. וברחשים. מלא ברחשים מציקים...

"פותחים את הליגה באיחור מסיבות מובנות (מלחמה בעזה). השנה המרווחים בין התחרויות יהיו יותר מצומצמים, כי התחלנו מאוחר ולא רוצים להיכנס לקיץ (התחרות השנייה, מבין שש, כבר בעוד שבועיים, ביער מיתר)", אמר רכז הענף, ניר פינקלשטיין והוסיף: "תתחשבו בצמחייה וברוכבים אחרים בשטח שלא שייכים לליגה. אחל'ה מזג אוויר קיבלנו (קריר, מעונן, ללא רוח). שיהיה לנו בהצלחה. יש אמבולנס, שלא תשתמשו בו".

מנהל התחרות, הראל סוויסה, מתכנן המסלולים, בשיתוף קק"ל, הסביר לרוכבים: "אחרי סינגל ראשון, יש שביל ארבע על ארבע ואז עוד סינגל בחזרה. בסיבוב שמאלה, לשים לב, זה קצת מחליק. שלוש הקפות, 15 קילומטר".

שני הרוכבים המהירים, אריאל שלי ממסגריית אקפרס באר שבע ואנדריי שינדלר מאודיוקוטס הייטק באר שבע, פרצו קדימה והובילו גלגל לצד גלגל. שינדלר הוביל בקטנה אחרי הקפה אחת ואבא משה שלי, שמלווה את בנו לתחרויות מאז שהיה בן 12 וכעת הוא בן 38, הסביר: "אריאל נפל לפני שבועיים וחצי מהאופניים, שבר את היד והיו לו חבלות בפנים וברגל. עשו לו תפרים. נזק של 9,000 שקלים לאופניים, ששוויים 50 אלף שקלים! רק לפני שלושה ימים הוריד את הגבס מהיד. הוא פצוע".

לקראת סיום ההקפה השנייה, שלי עקף בסיבוב את שינדלר והם נותרו צמודים זה לזה. אחריהם במרוץ, נאלץ לפרוש במפתיע אחד מרוכבי הצמרת של הליגה, ליאור בויום מקמ"ג, שחטף פאנצ'ר בגלגל האחורי וסיים בעצב סיבוב שני על הרגליים. בויום, לבוש דגל ישראל, התלבושת של קמ"ג, אמר בחצי חיוך ברוח ימי המלחמה: "המדינה בפאנצ'ר"...
בויום נשאר על קו הסיום לראות את המותחן מי יגיע ראשון אחרי שלוש הקפות. החולצות הצהובה והתכלת היו צמודות זו לזו במקביל עד לרגע האחרון ממש! או אז פרץ שלי וזכה בניצחון ב"פוטו פיניש" בהפרש מזערי של חצי גלגל. אנדריי שינדלר: "הובלתי 50 מטר לסיום, יכולתי לחסום אותו ימינה ולנצח וזהו, אבל אני הוגן". אריאל שלי: "ספורטאי אמיתי, אנדריי. ככה צריך להיות. אני לא בשיא הכושר, אחרי פציעה, אחרי מחלה. פתחתי פער בירידות, אבל בעליות הוא צמצם ונצמד אליי. אנדריי מעולה".

אחרי שאכלו פירות יבשים, להשיב אנרגיה לגוף, נקראו חמשת הראשונים במירוץ לפודיום, להענקת מדליות ע"י המארגנים ניר פינקלשטיין והראל סוויסה. במקום החמישי – אלדד אברהם ממפעלי ים המלח (42:14 דקות). במקום הרביעי – יוסי עמר מים המלח (41:24 דקות). במקום השלישי – יחיאל בן הרוש ממגנזיום ים המלח (41:15 דקות). מדליית כסף – לאנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק (39:34 דקות). מדליית זהב – לאריאל שלי ממסגריית אקספרס (39:33 דקות).

בשיקלול הניקוד הקבוצתי, מקום ראשון לאלופת שלוש העונות האחרונות, מפעלי ים המלח (281 נקודות). שנייה בטבלה – קבוצת המשטרה (265 נקודות). במקום השלישי, לאחר תחרות אחת, קבוצת בנק לאומי (264 נקודות).



אנו יוצאים לדרך. פרחים ועצים
עלייה ראשונה על ההתחלה. משה שלי, אבא של אריאל, מלווה
אנדריי שינדלר מוביל על אריאל שלי בסיבוב הראשון. הראל סוויסה מתעד
אריאל שלי ואנדריי שינדלר. עקף אותו בסיבוב
אריאל שלי ואנדריי שינדלר. שני הראשונים
ליאור בויום מקמ"ג: המדינה בפאנצ'ר
חמשת הראשונים עם המארגנים. פודיום ראשון העונה
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות