ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
15.03.24
"מחכים שיתעורר ויחזור לרוץ איתנו"
חבריו של ראש קבוצת בית הלוחם בריצה, אבנר כהן, המאושפז בסורוקה מחוסר הכרה, מתפללים לשובו לליגה. בינתיים, רצו בלעדיו במחזור השני, במטעי החוחובה של קיבוץ חצרים, שהוקדש גם ל-134 החטופים בעזה
כתב וצילם משה ניר
שלושה שבועות בדיוק אחרי תאונת הדרכים הקשה, תאונת אופניים, שבה נפגע בראשו אבנר כהן מרכב חולף בכביש 358 ליד היישוב אשכולות ומאז הוא מאושפז בבית החולים סורוקה במצב קשה מאוד, מחוסר הכרה, התארגנו חבריו לקבוצת בית הלוחם בריצה ובכלל עם חולצות לבנות מיוחדות שעליהן תמונתו והכיתוב: "אתה האלוף שלנו"! זאת, בסיום תחרות ריצה של הליגה למקומות עבודה, ביום שישי 15/3, בין מטעי שיחי החוחובה הגדולים של קיבוץ חצרים.

"אבנר כהן הוא ראש קבוצת הריצה של בית הלוחם", אמרו חבריו. "אנחנו מחכים שיתעורר כבר ויחזור לרוץ איתנו. רפואה שלמה לאבנר בן שרה, אמן"! רכז ליגת הריצה ורוכב אופניים בעצמו, בקבוצת קמ"ג, ליאור בויום: "אבנר כהן, ראש קבוצת בית הלוחם בריצה מהעונה הראשונה בליגה, חבר יקר ואהוב, מתמודד עם פציעה קשה מאוד, עקב תאונת דרכים כשרכב על אופניים. בשמי ובשם כל רצי הליגה, נתפלל שהשם ייתן לו רפואה שלמה במהרה ויחזור אלינו בריא ושלם. אמן"!

המרוץ השלישי לעונה, המחזור השני בליגה, יצא לדרך כבר בשבע ורבע בבוקר. חמש דקות קודם לכן, אמר בויום ל-101 הרצות והרצים על קו הזינוק: "בוקר טוב, לכולם. חמש דקות של הקשבה ואנחנו מזנקים מערבה. עושים הקפה של חמישה ק"מ, הכל מסומן, כששדות החוחובה תמיד מימינכם. אדם סטריקוב מוביל אתכם על אופניים בסיבוב הראשון (כדי שלא תתבלבלו במסלול) ובסיבוב השני הוא שופט, כדי שלא תקצרו אפילו טיפה. תכבדו את החברים שלכם, בסדר"?

בויום הזהיר: "שימו לב, זה מרוץ שטח. יש פה אופנועים, ג'יפים (מטיסי רחפנים) ובורות, למרות שהמסלול מהודק. הדבר האחרון – אנחנו זוכרים, יש 134 חטופים בעזה, שמחכים לצאת מהגיהנום. בעזרת ה', שכולם יחזרו היום! יש כאן רצים שמציינים את זה בצורות שונות". למשל, סמי בן שטרית, מקבוצת קמ"ג, שהציג בקדמת חולצתו הלבנה כרזה ובה תמונתה של נעמה לוי, החטופה בעזה כבר למעלה מחמישה חודשים. "נעמה היא נכדתו של שאול לוי, בן 78, ממיתר, חבר שלי".

בתחרות עצמה, שאותה ליוותה המאמנת המיתולוגית של הליגה, עד לעונה האחרונה, אנה חיון ("באתי לעודד"), ניצח במרחק לחמישה ק"מ, משה וקנין מהסתדרות המורים, בזמן של 20:19 דקות. וקנין שמח על המקום הראשון, אך מאוכזב מהתוצאה שלו. שני הגיע צחי צופי מקמ"ג בתוצאה של 20:24 דקות. שלישי עדי פייגין הוותיק ממפעל אדמה-מכתשים (20:53 דק'). במרחק הכפול לעשרה ק"מ, הגיע ראשון, אחרי שתי הקפות, אלירן בן סימון מבית הלוחם. הוא גמע את המרחק ב-35:47 דקות. שני נבו בן שטרית ממפעלי ים המלח (38:57 דק'). שלישי מיכאל הרוש מקמ"ג (41:33 דק').

בין הנשים, ראשונה ב-5,000 מטרים בת שבע שחר מתרכובות ברום בזמן של 26:01. שנייה מיטל צ'יבוטרו משירותי בריאות כללית (26:21 דק'). שלישית שרון צאיזלר משירותי בריאות כללית (26:34 דק'). למרחק של 10,000 מטרים, כרגיל ראשונה תהילה שטרית מהסתדרות מורים, שאין לה מתחרות של ממש בליגה למקומות עבודה. היא סיימה בזמן של 45:36 דקות. שנייה ניצן שטריימר מקמ"ג (52:08 דק'). שלישית איריס ממן משירותי בריאות כללית (53:32 דק').

במישור הקבוצתי, בשקלול כלל הנקודות, לאחר שני מחזורים מבין שישה, צועדת בראש הטבלה קבוצת קמ"ג ולה 605 נקודות. במקום השני בית הלוחם באר שבע עם 533 נקודות. שלישית בדירוג קבוצת רותם אמפרט נגב – 452 נקודות. בליגה העונה יש 13 קבוצות.



החברים של אבנר כהן מתפללים. "אתה האלוף שלנו"
קבוצת בית הלוחם. לראשונה בלי הקפטן אבנר כהן
סמי בן שטרית מקמ"ג ואנה חיון. למען נעמה לוי שחטופה בעזה
ליאור בויום. "רוצו מערבה"
רצים אל החופש. למען החטופים בעזה
משה וקנין מהסתדרות המורים. ראשון לחמישה ק"מ
אלירן בן סימון מבית הלוחם. ראשון לעשרה ק"מ
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות