ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
24.03.24
"סורוקה, סורוקה, סורוקה"!
מסתמנת אלופה חדשה בכדורשת במקום קבוצת ארגון המורים והיא סורוקה ב'. זאת, בעקבות ניצחון שני העונה של הרופאות על המורות. "סוף סוף נביא גביע לסורוקה. לא הפסדנו אף משחק העונה"
כתב וצילם משה ניר
בדבוקה אחת, במעגל, קפצו ושרו נשות קבוצת סורוקה ב' בכדורשת "סורוקה, סורוקה, סורוקה"! תוך פחות מ-45 דקות הן ניצחו בפעם השנייה העונה את אלופת הענף האדירה, קבוצת ארגון המורים, בשיעור 0-2 במערכות. ניצחון עשירי בעשרה מחזורים לרופאות, לאחיות ולפיזיותרפיסטיות והפרש מערכות נדיר 0-20. מאזן מושלם!

משה טרבלסי הוותיק, מי שמלווה את כל קבוצות סורוקה בכל הענפים כבר עשרות שנים יודע: "אנחנו לוקחים אליפות בכדורשת בפעם הראשונה! אף פעם לא זכינו באליפות בכדורשת". לא בכדי, שמחה וצהלה סורוקה בסיום המשחק, בערב של סעודת פורים, ביום ראשון 24/3/24.

למרות שמתוכננים עוד שני סיבובי ליגה עד לתום העונה, שחקנית הקבוצה, ג'יני בולדרב, מנחיתה מופלאה, מעזה לאמר את מה שחששו להגיד עד עתה: "בעזרת ה', נהייה אלופות. השנה סוף סוף נביא גביע לסורוקה. ניצחנו פעמיים את המורות (למורות יש כבר שלושה הפסדים), לא הפסדנו אף משחק העונה ואנחנו בדרך הנכונה".

מאמן המורות, יוסי אמסלם הוותיק, נכנע: "איך זה לאבד אליפות? שום דבר לא קרה, זה ספורט. לא צריך להתרגש מזה. יש קבוצה טובה, אפילו טובה מאוד, שניצחה אותנו וכל הכבוד להן. שמונה שנים אנחנו מקום ראשון, לא יקרה כלום אם נהייה מקום שני או שלישי. הכל בסדר. אנחנו נשתפר, בעזרת ה'".

באופן מפתיע, לאורך כל משחק העונה לא היה ספק מיהי הקבוצה הטובה יותר. העליונות הבלתי מעורערת של המורות בשנים האחרונות הייתה כלא הייתה וסורוקה ב' הכתיבה את הקצב והובילה לאורך שתי המערכות בצורה בולטת. במערכה הראשונה – 3-8, 5-12, 10-18 ו-15-25 בסיום. המערכה השנייה הייתה קצת יותר צמודה – 6-7 למורות, 8-10 לרופאות, 16-20 ו-22-25 בסיום.

ביציע ישב בשקט עצוב, אוהד מושבע של המורות, אורי ינון, בעלה של דנה מנהלת הקבוצה והסביר את השקיעה של האלופה: "אין רענון של הקבוצה. אין שחקניות חדשות, שחקניות לא מגיעות וכמעט ואין אימונים. מעבר לכל, הקבוצות האחרות התחזקו, הבינו את המשחק, הן מאומנות. זה שרוב השחקניות שלנו הן מורות לחינוך גופני, לא הופך אותן אוטומטית לטובות יותר. העוצמה שלהן נחלשה".

שפט משחק קל לשיפוט, ממבט על: מיקי ממרן הוותיק והמנוסה. זאת, לנגד עיניהם של הצוות המנהל – מנכ"ל העמותה אלון ריף, שכיבד בנוכחותו את המעמד, יושבת ראש הענף ענת רותם שגיא והרשמת אלכסנדרה ז'ורניצקי.



סורוקה ב' שמחה וצהלה. בדרך לאליפות ראשונה
המורות אופטימיות לפני המשחק. הלכה האליפות?
יוסי אמסלם מאמן המורות בפסק זמן. מרים ידיים
סורוקה ב' משמאל מול המורות. 0-2 במערכות
אורי ינון. אוהד מודאג
ענת שגיא רותם, אלכסנדרה ז'ורניצקי ואלון ריף. הצוות המנהל
מיקי ממרן. שופט על
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות