ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
27.03.24
צמרת סוערת
כותרת משנה: מי מובילה בליגה הארצית בכדורסל? בזק באר שבע המפתיעה ספגה הפסד ראשון העונה מבנק לאומי, לאחר הארכה. קבוצת מגנזיום ים המלח זכתה בניצחון בכורה, לאחר שגברה על העירייה
כתב וצילם משה ניר
הטבלה משקרת! כן, כן... בליגה הארצית בכדורסל, הליגה השנייה, הקבוצה שמופיעה במקום הראשון היא בעצם לא ראשונה. היא ממקומת בפיסגה כרגע, רק כי היא הספיקה עשרה משחקים, יותר מכולן, אבל מאזנה הוא בהחלט לא הטוב ביותר. לטבע טק יש ארבעה הפסדים. לעומת זאת, לבנק מזרחי טפחות יש רק הפסד אחד, בשבעה משחקים ולבזק באר שבע יש הפסד אחד, בשישה משחקים
.
בזק הייתה הקבוצה האחרונה שהצליחה לשמור על מאזן נקי מהפסדים, עד ליום רביעי 27/3, שבו פגשה את קבוצת בנק לאומי, שלה יש שלושה הפסדים. חברת התקשורת הייתה אמורה לנצח ולבסס את מעמדה בצמרת, בהתמודדות על כרטיס עלייה יחיד לליגה הלאומית, הליגה הראשונה בכדורסל למקומות עבודה בנגב. בזק הובילה ברוב שלבי המשחק מול בנק לאומי, שהתייצבה להתמודדות עם חמישיית שחקנים בלבד וללא אף מחליף ואפילו שרדה הארכה.

בכיכובו של נדב טביבי, צלף בן 41, שקלע שלשות מרחוק, הובילה בזק ביתרון מבטיח, 13-20 במחצית של 15 דקות. נדמה היה שכוחותיה לא יעמדו לה לקבוצת הבנק, אבל אורי סלוק וערן יהב הגבוהים, התעלו על עצמם וביצעו מהפך, 24-25, אחרי חמש דקות בלבד במחצית השנייה. קפטן בזק, דני טלקר, החזיר את היתרון לקבוצתו, 28-29, ארבע דקות לסיום. שלשה מפתיעה מרחוק של שחר ביטון מבל"ל והתוצאה 31-31, 31.1 שניות לסיום. פסק זמן.

הארכה, בת שתי דקות, במשחק סוער, שאם לא היו בו שני שופטים חזקים, סמכותיים ומנוסים כאהוד מרציאנו ושלומי בן ברוך, היה בוודאי מתפוצץ בטרם עת. השניים ידעו להרגיע יפה את השחקנים הזועמים ואף ערכו להם סדרות חינוך בעדינות וברגישות.

משום מה, דווקא בזק נשברה בהארכה וקבוצת בנק לאומי פתחה פער קטן 32-36. בזק עוד צמצמה, אבל ערן יהב דייק פעמיים מקו העונשין וקבע את תוצאת משחק הצמרת, 34-38 לטובת הבנקאים. אם רק היו להם מחליף אחד או שניים ולא רק חמישייה פותחת, מצבם היה טוב יותר ואולי היו מתמודדים על עלייה.
בזק, מקום 11 ואחרון בליגה השנייה בעונה שעברה, רוצה לעלות ליגה השנה וראש הקבוצה שלה, דני טלקר, מספר: "אנחנו באים בשביל לנצח כל משחק ולהיות במקום הראשון. הבאנו שחקנים חדשים, שינינו 60 אחוז מהקבוצה, הצערנו אותה. רצינו לשמור על מאזן מושלם, אבל יש קבוצות חזקות בליגה ואנחנו מתמודדים בצמרת, עם כל התקופה הקשה שאנחנו עוברים במדינה".

בעוד בזק ספגה הפסד בכורה במשחק סוער, קבוצת מגנזיום ים המלח זכתה בניצחון ראשון העונה במשחק רגוע, בערב יום רביעי, 25-37 על עיריית באר שבע בתלבושת צהובה! העירייה חסרה את כוכבה פביאן זוכוביצקי המבקר בארץ הולדתו ארגנטינה וישוב הביתה לישראל ככל הנראה בשבוע הבא. חברו לקבוצה הרצל רז, בן ה-60 פלוס, זקוק לו מאוד על הפרקט וכך גם מאמן העירייה שמואל דלל. שלשה של שרון דדיה, דודו של אור דדיה, כדורגלן הפועל באר שבע, סידרה את הניצחון למגנזיום, שהחלה את העונה באיחור ניכר.

רכז הענף, מישל דלויה, נמצא כעת במרוץ נגד השעון להספיק את כל משחקי ההשלמה הרבים החסרים בליגה הארצית, כדי ליישר קו בטבלה, לפני תום העונה. דלויה: "בגלל ששלוש קבוצות לא היו בתחילת העונה בגלל המלחמה בעזה, הטבלה נראית כמו שהיא נראית. יש תשע קבוצות ורק שתי קבוצות הספיקו לעשות את כל המחזורים בסיבוב הראשון. נשלים משחקים ככל שנוכל".



קבוצת בנק לאומי. ניצחון מרשים
קבוצת בזק באר שבע. הפסד מפתיע
נדב טביבי. צלף מבזק
שלומי בן ברוך ואהוד מרציאנו. שופטים חזקים
אהוד מרציאנו בסדרת חינוך. ברגישות ובעדינות
קבוצת מגנזיום ים המלח. שמחים בניצחון ראשון העונה
הרצל רז ושמואל דלל מהעירייה. מחכים לפביאן
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות