ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
16.04.24
קרב האליפות חי!
כותרת משנה: לקמ"ג היה "מותר" להפסיד 1-2 ולזכות באליפות כדורעף ראשונה אי פעם, אבל הדאבליסטית ממפעלי ים המלח לא ויתרה וניצחה 0-2. בגביע קבוצת קמ"ג גברה על ים המלח, אך הדרך במפעל עדיין ארוכה
כתב וצילם משה ניר
ערב כדורעף מרתק, הפכפך ומטלטל ביום רביעי 10/4 בתיכון מקיף ו' בבאר שבע. שני משחקים בזה אחר זה בין הדאבליסטית מפעלי ים המלח לטוענת לכתרים קבוצת קמ"ג. המשחק הראשון – גביע; השני – ליגה. במשך כשעה וחצי, בשיפוטו של מיקי מימרן, הן נאבקו זו בזו ועדיין לא הושגה הכרעה ברורה.

היות ויש רק שלוש קבוצות בענף, החליט הרכז הוותיק, משה ישרזאדה, כי מפעל הגביע מתנהל בשיטת ליגה ולא נוק אאוט, וזאת בשלושה סיבובי משחקים של תשעה מחזורים. ביום רביעי נערך רק המשחק הראשון, מבין שלושה לכל קבוצה, שבו קמ"ג ניצחה את ים המלח 0-2 במערכות, 17-25, 22-25.

מיד לאחר מכן, התייצבו הקבוצות למשחק חשוב ביותר על אליפות הליגה וקמ"ג הצעירה כבר הייתה בטוחה שהתואר שלה, בפעם הראשונה בהיסטוריה, מזה ארבע עונות של השתתפות שלה. היות וקמ"ג כבר ניצחה העונה את ים המלח פעמיים בליגה, בתוצאה החלקה 0-2, היא הייתה יכולה אפילו להרשות לעצמה להפסיד 1-2 ולקחת את האליפות. אבל, קמ"ג פישלה ולא עמדה במשימתה.

הקבוצה הוותיקה מים המלח הפכה את היוצרות בהפתעה גמורה וניצחה במערכה הראשונה 23-25. למערכה השנייה עלתה קמ"ג נחושה יותר ולא שאננה והובילה 4-9 בדרך להשגת יעדה. אבל שחקן העל והמאמן ירון שוורץ וחבריו מהים הנמוך בעולם ידעו להתעלות ולהשוות את התוצאה ל-10-10 ולתפוס את ההובלה בהפרש משמעותי, 10-16. קמ"ג צמצמה את הפער מעט, אך לא הצליחה להדביק אותו וים המלח ניצחה גם במערכה השנייה, 20-25 ו-0-2 מדהים בסיום. שמחה גדולה בשורות האדומים, תוגה עמוקה אצל הכחולים.

ירון שוורץ מסביר, ברוב חוכמתו, איך זה קרה: "עשינו שינויים מההפסד בגביע. הופענו למשחק השני בהרכב שונה. זיהינו את העייפות של קמ"ג ועשינו התאמות בתוך המערך. ההחלטה לעלות עם שלושה מחליפים (חצי מההרכב!) הוכיחה את עצמה. אני זוקף לזכותם את הניצחון. היה ערב מרתק, הרבה אמוציות, קרב האליפות חי"!

עינן טל, שחקן קמ"ג: "ההפסד עכשיו היה צורם. היינו תלויים רק בעצמנו כדי לזכות באליפות ראשונה, אבל עשינו טעויות במשחק צמוד והפסדנו. אבל, חשוב להבהיר, עוד לא אבדה תקוותנו, אנחנו עוד יכולים להיות אלופים. הכל תלוי בהפרש הנקודות במערכות של כל העונה. לשתי הקבוצות יש שני הפסדים, אנחנו סיימנו לשחק ולים המלח יש עוד משחק אחד, מול מכתשים אחרי פסח, ורק אז נדע".



ים המלח חוגגת. הליגה לא הסתיימה ועדיין אין הכרעה
קבוצת מפעלי ים המלח. שלושה מחליפים עשו את ההבדל
קבוצת קמ"ג. עדיין לא אבדה תקוותה לזכות באליפות
ירון שוורץ מספר 10 בפסק זמן של ים המלח. ברוב חוכמתו
בום של ירון שוורץ מים המלח. היישר לשטח של קמ"ג
עינן טל. האם קמ"ג באמת מספר 1?
משה ישרזאדה. גביע בשיטת ליגה
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות