ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
12.04.24
רצים על המים
על שפת אגם באר שבע התחרו 96 רצות ורצים. בין האחרונים במרוץ, בשמחה רבה, נשות קבוצת שירותי בריאות כללית: "זהו ניצחון הרוח על הגוף. מה שחשוב זה לעשות ספורט"
כתב וצילם משה ניר
תחת ערפל דק וטיפות קטנות של טל, יצאו 96 ספורטאיות וספורטאים ב-07:07 של בוקר יום שישי 12/4 ד' בניסן, למרוץ ריצה על שפת אגם באר שבע, לחמישה ולעשרה ק"מ. הם התחילו מגבעה יפהפיה המשקיפה על האגם המדהים, ירדו אל מול המים ורצו בין עצים על גדת נחל באר שבע, בצד של פסי הרכבת.

רגע לפני הזינוק, רכז ליגת הריצה של מקומות העבודה בנגב, ליאור בויום, שלח אזהרה: "בדרך יש שלט זהירות! שימו לב טוב טוב, תקחו את הקטע בזהירות. הבטיחות קודמת פה לכל, לפני התוצאה והמיקום בתחרות. שיהיה לכם בהצלחה"! בויום עלה על אופניים ורכב לפני הרצים, כדי לכוון אותם לשבילים הנכונים. בתו הבכורה, עמית, נתנה את האות: "10, 9, 8"...

במחזור הליגה השלישי, ניצחו עמיחי פרידמן בריצת 5,000 מטרים, בזמן מצויין של 19:14 דקות ובין הנשים מור אזולאי מהסתדרות המורים, בתוצאה של 25.49 דקות; במקצה ל-10,000 מטרים הגיע לראשונה ראשון לקו הסיום שמעון גרסולקר מרותם אמפרט נגב כעבור 41:28 דקות ובין הנשים, כרגיל, תהילה שטרית מהסתדרות המורים, אחרי 43:30 דקות.

לצד הרצות והרצים התחרותיים, שרצים הכי מהר שאפשר כדי לנצח ולשפר תוצאות ולהיות בצמרת הדירוגים בטבלאות, יש לא מעט כאלה שבעיקר רצים בשביל הכיף, לשם הספורט, ההנאה והחוויה. כך למשל, עינב נגר, תמי עבד ועינב בוכנר, מקבוצת שירותי בריאות כללית דרום, שהשתרכו אומנם מאחור, אך עשו זאת בחיוך רחב ובשמחה גלויה.

עינב נגר: "זהו ניצחון הרוח על הגוף. אתה מגלה שאתה מסוגל להצליח להתגבר על הקשיים. יש עניין של תחרות, תמיד רוצים לנצח, אבל בסופו של דבר מה שחשוב זה לעשות ספורט". עינב בוכנר מגלה: "זה מרוץ ראשון שלי העונה, אחרי שירות מילואים ממושך של ארבעה חודשים, כקצינת נפגעים באוגדת 98, שיושבת בעזה. כיף לחזור לקבוצה ולריצה".

בסיכום הנקודות הקבוצתי, כעבור שלושה מרוצי ליגה מבין חמישה שצפויים בעונה המקוצרת הזו (מלחמה בעזה), שירותי בריאות כללית מדורגים במקום העשירי, מבין 13 מקומות עבודה. רותם אמפרט נגב מוליכה בראש הטבלה ולה 540 נקודות. רק 20 נקודות פחות, כ"יל ישראל במקום השני. בית הלוחם באר שבע במקום השלישי, עם 501 נקודות. קבוצת קמ"ג במקום הרביעי (497 נק'). הסתדרות המורים חמישית בדירוג (493 נק').

"אנחנו מודים להנהלת פארק נחל באר שבע על שביל האופניים שסומן בצורה מקצועית ומאפשר לנו לרוץ בתחרות וגם על היחס והשירות שלהם. יצא לנו מזג אוויר טוב", מתלהב ליאור בויום ומעדכן: "התחרות הבאה והלפני אחרונה העונה תהיה ב-3/5".



טור ארוך של רצים. מתחילים בירידה מסיימים בעלייה
רץ על המים. ערפל וטל
דודו אזולאי מבית הלוחם. רץ על גדת נחל באר שבע
קבוצת הנשים של שירותי בריאות כללית. עשירית בדירוג
אילנה חימי ממפעלי ים המלח. שמחה גלויה
שירן אפיק ממפעלי ים המלח. גלויה למזכרת
רונית חליבה מתרכובות ברום. ניצחון הרוח
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות