ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
21.04.24
זוהי זואי אלופת שחייה חדשה
אלופת ענף השחייה הבלתי מעורערת ומוליכת הטבלה בגאון, נבחרת בית החולים סורוקה, מספקת כישרון צעיר וחדש: זואי מלטין, בת 24, אחות בחדר ניתוח, שזכתה בשתי מדליות זהב ב"אליפות החורף"
כתב וצילם משה ניר
נא להכיר, זואי מלטין, בת 24, אחות בחדר ניתוח בבית החולים סורוקה, פנים חדשות בבריכות השחייה של הליגה למקומות עבודה. אחרי אימון שלישי בלבד (בגני עומר) ותחרות ראשונה שלה (בבית הלוחם, ביום שני 15/4) והנה היא כבר גורפת שתי מדליות זהב בשני משחים שבהם השתתפה – 50 מטרים חופשי בזמן של 32:47 שניות ו-100 מטרים מעורב אישי (4 כפול 25 כל ארבעת הסגנונות) בזמן של 1:19:96 דקה.

רכז הענף והמאמן הראשי, רוני סנדלר, מסביר: "מדובר בשחיינית מקצועית ממשפחה של שחיינים". זואי מלטין מצטנעת, משהו: "הייתי שחיינית פעם בשער הנגב, אחותי גם שחיינית, אבא שלי שופט. אני תחרותית, שואפת לנצח תמיד. כיף, כיף להיות בקבוצה ולהרגיש חלק ממשפחת כללית".

שחיינית נוספת שבלטה בתחרות, גדולה מזואי ב-20 שנה בדיוק, והיא רחל ברקוביץ', מבית הלוחם, שגם היא זכתה בשתי מדליות זהב: ב-50 מטר גב בזמן של 58:41 שניות ו-100 מטרים מעורב אישי, לבנות גילה, בזמן של 1:53:90 דקה. גדולה מרחל ברקוביץ' ב-14 שנה, חגית כהן האלופה מסורוקה, שגמעה את 100 המטרים מעורב אישי מהר מהר, ב-1:29 דקה בדיוק ולא הייתה מרוצה מעצמה: "אני מאוד לא מרוצה. עשיתי זמן לא טוב"...

חידוש מרענן: לראשונה אי פעם בליגה למקומות עבודה, הונהגה הענקת מדליות בתום המשחים, על פי התוצאות שריכזו בני הזוג תירוש מרמת גן. מדליות ענק – זהב, כסף וארד, מקומות ראשון, שני, שלישי, על פי קטגוריות גיל ומין, הביא לבריכה מנכ"ל העמותה, אלון ריף. 

ריף גם העניק מתנות יום הולדת לספורטאים ובהם, דני ול, השחיין המיתולוגי של קמ"ג, שחגג 63 שנים. ול הסביר איך זה שהקבוצה המפוארת וההיסטורית של קמ"ג לא הופיעה כלל לתחרות הראשונה העונה ואילו לתחרות השנייה הגיע ול להתחרות לבדו. "האחים גולני ודובי חן במילואים; ליאור גורליק ואלירן בתפקיד בעבודה (אל תשכחו שאנחנו בעיצומה של מתיחות ביטחונית); סמי מתכונן לתחרות איש הברזל באירופה, עידו צוקרמן בשנת שבתון וזהו". ול מקווה: "נופיע לתחרות השלישית של העונה כקבוצה ושנה הבאה נבנה קבוצה חדשה. אנחנו רק שמונה והולכים על שדרוג מקבוצה חברתית לקבוצה מקצועית".

כמו בתחרות פתיחת העונה, שהתקיימה ב-26/2, כך גם בתחרות השנייה ב-15/4, נבחרת בית החולים סורוקה מנצחת. השחייניות והשחיינים של המרכז הרפואי הגדול בנגב צברו 477 נקודות במצטבר. לקבוצה שבמקום השני, נבחרת בית הלוחם, יש רק 168 נקודות. מכללת סמי שמעון באר שבע התעלתה והגיעה למקום הכי גבוה שלה אי פעם, מקום שלישי, עם 156 נקודות. רוני סנדלר: "כל הכבוד לסמי שמעון. לאט לאט הם מעמידים קבוצה גדולה ומכובדת".

בסיכום הכללי, שלאחר שתי תחרויות מתוך שלוש (ב-18/6 האחרונה), סורוקה עפה עם 836 נקודות, הפרש ענק של 449 נקודות מבית הלוחם שבמקום השני עם 387 נקודות. שלישית בדירוג, אדמה-מכתשים (212 נק'). סמי שמעון במקום הרביעי (191 נק'). זאת, מבין 12 מקומות עבודה המשתתפים בשחייה העונה.



זוהי זואי מלטין מסורוקה, שתי מדליות זהב בשני משחים
נבחרת בית החולים סורוקה בשחייה. אין לה מתחרות!
נבחרת בית הלוחם. מקום שני בדירוג הקבוצתי
קבוצת מכללת סמי שמעון. מקום שלישי ב"תחרות החורף"
מיכאל יערו מחשמל וסרגיי צ'ובילין מסורוקה. מדליות מאורן יולביץ' מבית הלוחם
ויקטור סטופקביץ' מוויבלנגת', דימה דרובישבסקי מטבע טק ואייל שיינר מסורוקה. מדליות לגילאי 59-55
אלון ריף ודני ול. מתנת יום הולדת לשחיין
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות