ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
05.02.24
שני דרבים במחזור אחד
תרכובות ברום א' הביסה את תרכובות ברום ג' 2-7 ושמרה על מקומה בראש טבלת ליגת השש בש. קבוצת סורוקה א' עברה את סורוקה ב' 4-5
כתב וצילם משה ניר
ליגת השש בש למקומות עבודה בבאר שבע, בראשותו של הרכז החדש, איציק אזורה, צוברת תאוצה. ביום שלישי האחרון של חודש ינואר 2024 התקיים בהצלחה המחזור החמישי בליגה בת 11 קבוצות, לאחר שבהתחלה נערך טורניר גביע.

לאזורה, שחקן שש בש מסורוקה, יש כבר תובנות לגבי תפקיד הרכז: "יש יותר אחריות, יותר עניין, חיבור להנהלה של הפועל, עובד איתם בשיתוף. שחקן יכול לא להגיע, שחקן יכול לאחר, לשחקן יש מחליף; רכז לא יכול להעדר, רכז צריך להיות לפני כולם וללכת הביתה אחרי כולם. צריך לדאוג לכל הצרכים האדמיניסטרטיביים – בודק את לוחות המשחק, שאין חוסרים של כלים, קוביות. דואג גם לקפה, לחד-פעמי".

עושה רושם, שאזורה מבסוט מתפקידו החדש בליגה: "אני נהנה כשאני רואה את כולם נהנים. הכי חשוב, שהאווירה נעימה. הכל בנועם, בכיף, רגוע, שקט. מחייכים, לוחצים ידיים בסוף משחק, גם כשמפסידים! אנחנו ממשיכים בדרכו של צביקה גולדשטיין, הרכז שפרש".

איציק אזורה מצביע על דוגמה מוחשית, שמשקפת את אהבת השחקנים לליגה: "תראה, מהו כוחו של הרגל וכמה יופי יש בהתמדה. שחקנים מבוגרים, עם מקל הליכה, מתאמצים להגיע. הולכים דרך ארוכה מהחנייה לבניין, עולים במדרגות לחדר המורים בתיכון מקיף ג', רק כדי לשחק שש בש ו'לשרוף' שעה מהנה בחברת החברים". אחד מהחברים, אלי זוהר, מחברת סיקוונס בנאות חובב, התלווה ע"י נכדתו תהל. "באתי לעודד את סבא בשש בש ולספר לסבתא. סבא מנצח, הוא שחקן אלוף"!

תוך כדי שאנחנו מדברים, נכנס באיחור, לקראת שש בערב, אח אחראי בחדר ניתוח צפוני בבית החולים סורוקה, אוהד שניידר, שמו, שרק סיים משמרת בעבודה ובא לשחק מיד עם סורוקה א' בדרבי יוקרתי מול סורוקה ב', כי "על דרבי לא מוותרים". לסורוקה א' זה השתלם, היא ניצחה בתוצאה הצמודה 4-5 ועברה את סורוקה ב' בדרך למרכז הטבלה.

דרבי נוסף נערך במחזור החמישי של השש בש, הרבה יותר חד-צדדי. אלופת הענף, קבוצת תרכובות ברום א', הביסה את תרכובות ברום ג' מהתחתית, 2-7 ושמרה על מקומה בראש הטבלה, עם 8 נקודות (ארבעה ניצחונות והפסד בודד). תרכובות ברום ב' מפתיעה בצמרת הגבוהה, עם 6 נקודות (שלושה ניצחונות ושני הפסדים), לאחר שגברה על האלופה שמלפני שנתיים, קבוצת בית הלוחם א' המאכזבת, 4-5.

עוד בצמרת הליגה, קבוצת סיקוונס, וויבלנגת' לשעבר, שניצחה 3-6 את אגודת החירשים ועקפה אותה בטבלה. החירשים חסרו את הכוכבת שנעדרה, פנינה דהן, שהובילה את הקבוצה לזכייה בגביע בתחילת העונה. קבוצת מפעל פאדגיס מירוחם נחלצה מהמקום האחרון, לאחר שגברה 3-6 על בית הלוחם ב'. קבוצת בית הלוחם ג' הייתה חופשית ממשחק במחזור החמישי.

בתום סיבוב משחקים אחד, בן 11 מחזורים, יתקיים טורניר גביע אישי לקביעת אלוף השש בש לשנת 2024. לאחר מכן ייפתח שלב הפליי אוף בליגה, בית עליון לקבוצות ממקומות 1 עד 6 ובית תחתון לקבוצות שיסיימו במקומות 7 עד 11.



תרכובות ברום ג' מול תרכובות ברום א'. משחק חד-צדדי
סורוקה א' מול סורוקה ב'. על דרבי לא מוותרים
אוהד שניידר. אח מסורוקה א' שהגיע לאחר משמרת
בית הלוחם א' מול ברום ב'. ברום ב' הפתיעה
מלחז מנשרוב מאגודת החירשים עם איציק אזורה הרכז
בית הלוחם ב' מול פאדגיס ירוחם. ירוחם נחלצה מהמקום האחרון
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות