ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
18.02.24
בית הלוחם אימפריה
ארבע קבוצות טניס שולחן בשלוש ליגות. בית הלוחם ד' דוהרת במקום הראשון בליגה הארצית במאזן מושלם של שמונה ניצחונות בשמונה מחזורים. בזק א' במקום השני לאחר ניצחון בדרבי על בזק ב'
כתב וצילם משה ניר
בשעת מלחמה, שגורמת לקבוצות מליגות למקומות עבודה להתכווץ, בטניס שולחן ארגונים דווקא מצליחים לשמר את כוחם ומעמדם. למשל, בית הלוחם עם ארבע קבוצות, לתרכובות ברום שלוש ובזק עם שתי קבוצות. בית הלוחם כבר אימפריה. קבוצת א' הדיחה את וישי דימונה מפסגת הענף וזכתה בשתי אליפויות רצופות. קבוצת ב' גם כן בליגת העל. קבוצת ג' בצמרת הליגה הלאומית והקבוצה הרביעית מוליכה את הליגה הארצית. את כל ארבע הקבוצות מוביל מקצועית, המאמן המעוטר, יפים גורביץ'.

קבוצת בית הלוחם ד' התייצבה באולם ישיבת אמי"ת (מול מקיף ג') למשחקים ביום שני 12.2.24 עם לא פחות מחמישה שחקנים! בהם שחקן חדש לגמרי, בהופעת בכורה. קובי זרי, בן 45, קטוע שתי רגליים, בעקבות מחלת 'ברגר'. "אני חדש בפינג פונג, שנה בענף, מתאמן בבית הלוחם ועכשיו החליטו שאני מתאים לליגה. בינתיים, אני מסתכל מהצד איך שהם משחקים. אני מתרגש כבר להתחיל לשחק בליגה".

יצחק ברגר (אין לו שום קשר לשם המחלה), חבר בקבוצת בית הלוחם ד', מספר: "אני מכיר את קובי שנה וחצי. הוא הצטרף אלינו לטניס שולחן מטניס שדה ובדמינטון וגם שיחק כדורסל. חבר טוב שלנו, השתתף בכל האימונים, אדם חברותי ואני מאחל לו שימשיך איתנו הרבה שנים". יצחק ברגר עצמו משחק טניס שולחן כ-13 שנה, תחילה בתעשייה אווירית, בקבוצת אלתא באר שבע, ממנה פרש לגמלאות אחרי 45 שנות עבודה, בשנת 2019. הוא לא פרש ממשחק והצטרף לבית הלוחם. "אני נכה צה"ל, בן 72".

קבוצת בית הלוחם ד' גברה בתוצאה 2-3 על תרכובות ברום א' והשלימה ניצחון שמיני בשמונה מחזורים בליגה הארצית. חניכיו של גורביץ' במקום הראשון בטבלה עם מלוא 16 נקודות, ופניהם לעלייה לליגה הלאומית. במקום השני קבוצת בזק א' עם 14 נקודות (שישה ניצחונות ושני הפסדים), זאת לאחר שניצחה בקלות בדרבי 1-3 את בזק ב', שסוגרת את הטבלה, במקום השמיני והאחרון, ללא אף ניצחון.

"בשנה שעברה הוסיפו לנו את בזק ב', קבוצה חדשה. לקחו חבר'ה צעירים, שלא יודעים כלום בטניס שולחן והם מתחילים עכשיו ללמוד לשחק", מספרת השחקנית הייחידה, אהובה גוב. "אנחנו בזק א' רוצים להתקדם ולנצח כל קבוצה, לא רק את החלשים. יש לנו את אולג, שהוא שחקן חזק מאוד, ממש שחקן טוב. אבל, חסר לי שחקן משמעותי, אושרי מויאל, שנמצא במילואים בעזה מאז השבעה באוקטובר. עם כל הכבוד לקבוצה שלנו, צה"ל צריך את אושרי יותר. אנחנו מחכים שהמלחמה תיגמר ושאושרי יחזור אלינו בשלום לליגה. בינתיים, אני קוראת לנשים נוספות לבוא ולשחק טניס שולחן. אנחנו יכולות להקים קבוצת נשים. למה אני צריכה להיות לבד? איפה הנשים"?!



הלוחם ד'. ראשון מימין המאמן יפים גורביץ'
קובי זרי שחקן בית הלוחם ד'. הופעת בכורה
יצחק ברגר מבית הלוחם ד'. משחק 13 שנה
בזק הגדולה. שתי קבוצות מחוברות
קבוצת בזק א'. מקום שני בליגה הארצית
קבוצת בזק ב'. חבר'ה צעירים מתלמדים
אהובה גוב מבזק א' ואלכס שטרקר הרכז. "איפה הנשים"?!
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות