ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
19.02.24
הולכים על אליפות שלישית
לקפטן קבוצת הטניס של בית הלוחם, נתנאל מלכה, אין ספקות בכלל. בית הלוחם הנחילה הפסד ראשון העונה לקמ"ג ב'. ניצחון ראשון העונה לבנק הפועלים, במשחק תחתית מול בית החולים סורוקה, שעדיין ללא ניצחון
כתב וצילם משה ניר
בית הלוחם היא אימפריה לא רק בטניס שולחן, אלא גם בטניס שדה. בספורט הלבן, בית הלוחם הולכת על אליפות שלישית ברציפות, בדיוק כמו בפינג פונג. נתנאל מלכה האלוף וחברו לקבוצה מתן יעקובי, זכו בניצחון חלק 0-3 על הצמד של קמ"ג ב' – דימה גיטלמן וישראל עמר, במסגרת המחזור החמישי, ביום שישי 16/2.

בסך הכל, היה זה משחק שני העונה לשחקני ארגון נכי צה"ל. הקפטן, נתנאל מלכה: "שמחים לחזור לשחק, אחרי התקופה המורכבת שעברנו. אין כמו טניס בשביל לחזור לשגרה. שמחים לפגוש את כולם שוב, לראות שכולם בריאים ושלמים. יש לנו יריבות בליגה, קמ"ג א' אלתא ועוד, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ורואים את עצמנו לוקחים אליפות שלישית ברציפות".

קבוצת קמ"ג ב', שפתחה את העונה בשלושה ניצחונות רצופים, ספגה הפסד ראשון. בשורותיה שיחק שחקן חדש, ישראל עמר, בן 56, עונה ראשונה בליגה למקומות עבודה. הנה רשמיו הראשוניים: "מאוד נחמד. מאורגן יפה. סך הכל, מאוד נהנה. שיחקתי כל השנים עם חברים, לא משהו מסודר. לא רציתי מחוייבות ועכשיו כן, לעת זקנה".

בחלק התחתון של טבלת הטניס, שתי קבוצות תחתית טיפוסיות, בנק הפועלים ובית החולים סורוקה, שחיפשו ניצחון ראשון העונה, במפגש ביניהן ביום שישי 16/2 בשמונה וחצי בבוקר, במזג אוויר קר עם רוח, אבל ללא גשם. הצמד הכלכלי הוותיק, אילן שעיה ואלכס דוברובינסקי, מנהל הסניף המרכזי בעיר העתיקה ויועץ ההשקעות, אשר משתפים פעולה ביניהם עם המחבטים כבר עשר שנים ויותר, גברו על הצמד הרפואי סלבה גרינברג ומקסים פוגצ'וב מבית החולים המרכזי בנגב, בתוצאה 1-2. לאחר שיוויון במשחקי היחידים, ניצחון במשחק הזוגות הכריע את ההתמודדות.

קפטן בנק הפועלים, אילן שעיה: "הליגה התחילה באיחור, כמו כל הליגות, בגלל המלחמה בעזה והשנה רואים יותר רצינות מצד הקבוצות, למרות שיש שחקנים שנמצאים במילואים. אמנם התאחדנו לליגה אחת והפערים המקצועיים גדולים, אבל הם יצטמצמו בסוף הסיבוב הראשון, כשהליגה תחולק לשני בתים, בית עליון ובית תחתון. אנחנו, כנראה, נהייה בחלק התחתון (ביחד עם סורוקה), זה המקום הטבעי שלנו".



צמד בית הלוחם. מתן יעקובי ונתנאל מלכה
נתנאל מלכה קפטן בית הלוחם. "מאמינים בעצמנו"
צמד קמ"ג ב'. דימה גיטלמן וישראל עמר
אילן שעיה קפטן בנק הפועלים. "המקום הטבעי שלנו"
צמד בנק הפועלים. אלכס דוברובינסקי ואילן שעיה
צמד סורוקה. סלבה גרינברג ומקסים פוגצ'וב
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות