ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
18.03.24
שקיעתה של אימפריה
אלכס קורנברג הוותיק אמנם התעלה וניצח פעמיים, אבל חבריו נוצחו ומגנזיום ים המלח הפסידה 2-3 לקבוצת וישיי דימונה. מגנזיום בתחתית ליגת העל בטניס שולחן. לפני כעשור היא הייתה האלופה
כתב וצילם משה ניר
פעם, לפני שנים, עשור ואפילו יותר, קבוצת מגנזיום ים המלח הייתה אלופת טניס השולחן למקומות עבודה, אימפריה! כיום, כ-15 שנה אחרי, מגנזיום משתרכת במקום האחרון בליגת העל, עם אותו הרכב שחקנים בדיוק – אלכס קורנברג, יעקב שקולניק ו-ולד קניגין.

אלכס קורנברג, בן 60, מסביר את השקיעה של מגנזיום: "אנחנו עוד מעט הולכים לפנסיה. עברו יותר מעשר שנים שהיינו אלופים, זה זמן. אין לנו זמן לשחק כמו פעם. אני מגיל 10 בטניס שולחן, הגוף כבר לא אותו דבר. זה לא חשוב באיזה מקום אנחנו בליגה, העיקר שאנחנו באים לעשות ספורט".

שלישיית מגנזיום "באה לעשות ספורט" ביום שני 18/3 באולם בית"ר באר שבע (מול תיכון מקיף ג') מול יריבה ותיקה מושבעת, קבוצת וישיי דימונה, ששוב מתמודדת בצמרת על כתר האליפות. רכז הענף, אלכס שטרקר, מעדכן מיד: "הייתה לנו מהפכה לפני שבועיים, הפתעה גדולה. קבוצת בית הלוחם ב', שלא זכתה באף ניצחון בסיבוב הראשון, ניצחה את וישיי דימונה והנחילה להם הפסד ראשון"! קפטן ומאמן וישיי, דימה אסקוטסקי, התקשה ו/או לא רצה להסביר איך זה קרה: "זה קרה. אני לא רוצה להסביר למה. הם צריכים לנצח מישהו וניצחו"...

אסקוטסקי נראה על המגרש כמי שעדיין נמצא בהלם. באופן חריג הוא נכנע במהירות ובקלות לקורנברג, שהיה חד ומהיר בחבטותיו וניצח 0-3 חד וחלק. במקביל, רוסלן ברקוטוב ניצח 1-3 את ולד קניגין ואלכס ריטוין ניצח 2-3 את יעקב שקולניק. כלומר, וישיי עלתה ליתרון 1-2 בתוצאה הקבוצתית הכללית. קורנברג לא ויתר ובסיבוב השני ניצח גם ברקוטוב, 1-3 ו-2-2 בין הקבוצות. אבל, אסקוטסקי חזר לעצמו, הביס את קניגין 0-3 והעניק את הניצחון לוישיי, 2-3. הקבוצה מדימונה מתמודדת על המקום הראשון בצמידות לבית הלוחם א', לשתיהן יש הפסד בודד בשישה מחזורים.

בעוד במרכז האולם התקיים המשחק המרכזי בליגת העל על שלושה שולחנות במקביל בעת ובעונה אחת ולנגד עיניו המקצועיות הבוחנות של השופט הקשוח, דני בלנרו הוותיק, כשלצדו מפקח, כהרגלו, יו"ר הענף שאול שמעון; בשוליים, בצדדים, התקיימו משחקים במסגרת הליגה השלישית והאחרונה העונה, הליגה הארצית.

קבוצת בית הלוחם ד' ניצחה לאחר מאבק עיקש, 2-3 את קבוצת בזק א'. חניכיו של המנהל המקצועי, המאמן יפים גורביץ' מבית הלוחם, שומרים על מאזן הכי טוב, עשרה ניצחונות ושני הפסדים ב-12 מחזורים, במקום הראשון בדרך לעלייה לליגה הלאומית. 'שאפו' לרפי נסיך, בן ה-70, שניצח במשחק המכריע 1-3 את יעקב כאלף, בן ה-56. שחקנית בזק, אהובה גוב, היחידה בכל הענף, אולי יכולה להתנחם בכך שבקרוב תצטרף לליגה אישה נוספת – יסמין לאויב, שהגיעה לצפות במשחקים.

תוצאה נוספת בליגה הארצית: חברת החשמל 3 תרכובות ברום ג' 0. ניצחון שישי העונה לחשמל שנמצאת במרכז הטבלה, הפסד שביעי לתרכובות ברום ג' שנמצאת בתחתית, ביחד עם ברום ב', שלה יש שמונה הפסדים. מזל שברום א' בצמרת, עם שלושה הפסדים בלבד. חומר למחשבה למנהל שלוש קבוצות ברום בטניס שולחן, יאיר מיקיי.



קבוצת מגנזיום ים המלח. יעקב שקולניק, אלכס קורנברג ו-ולד קניגין
קבוצת וישיי דימונה. אלכס ריטוין, רוסלן ברקוטוב ודימה אסקוטסקי
אלכס קורנברג ממגנזיום (באדום) מנצח את רוסלן ברקוטוב מוישיי
קבוצת בית הלוחם ד'. מקום ראשון בליגה הארצית
קבוצת בזק א'. עם רכז הענף אלכס שטרקר
קבוצת חברת החשמל. הביסה את ברום ג'
קבוצת תרכובות ברום ג'. הפסידה לחברת החשמל
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות