ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
29.03.24
הליגה הוכרעה – עכשיו גביע
כבר יש אלופה לביליארד, קבוצת בית הלוחם א'. תרכובות ברום סגניתה. כעת מתמודדים הסנוקריסטים על הגביע בחלוקה לשני בתים בשיטת ליגה
כתב וצילם משה ניר
באופן מפתיע, בשקט בשקט, כמעט בלי שאף אחד יידע, ליגת הביליארד הגיעה לסיומה מוקדם מהצפוי, לאחר סיבוב משחקים אחד בלבד של תשעה מחזורים לעשר קבוצות. ויש לנו אלופה – קבוצת בית הלוחם א', של הקפטן שי יאיר, אליפות שנייה ברציפות, שישית בסך הכל.

לבית הלוחם א' שמונה ניצחונות ליגה והפסד בודד (במחזור השני, 3-7 לתרכובות ברום) והיא צברה 71 נקודות מתוך 90 אפשריות. במקום השני בטבלה, סגנית האלופה, תרכובות ברום, שהשתדרגה מהמקום הרביעי בעונה שעברה, ולה 67 נקודות. שלישית בדירוג, סגנית האלופה של העונה שעברה והאלופה שלפני שתי עונות, קבוצת מפעלי ים המלח, עם 64 נקודות. בסדום התבאסו שנמנע מהם סיבוב משחקים שני, שבו תכננו להשתפר ולהשתדרג בדירוג...

במקום סיבוב שני בליגה, החליט רכז הענף, אבי אבקסיס, לקיים טורניר גביע מיוחד. הוא חילק את עשר הקבוצות לשני בתים בני חמש קבוצות כל אחד, בהצלבה – מקום ראשון לבית א', מקום שני לבית ב'; מקום שלישי לבית א', מקום רביעי לבית ב' וכן הלאה. הן משחקות בשיטת ליגה, כאשר בכל שבוע קבוצה חופשית ממשחק. ביום שלישי האחרון 27/3, במחזור הרביעי של הגביע, היו חופשיות האלופה וסגניתה – בית הלוחם א' ותרכובות ברום. שמונה הנותרות מתמודדות על עלייה לשלב חצי הגמר, שכבר יהיה בשיטת הנוק אאוט (המפסידה יוצאת).

אמיר חליווא, ראש קבוצת ברום: "הליגה הסדירה נגמרה, אנחנו מקום שני. עכשיו אנחנו בונים על הגביע. יש מצב שניפגש בגמר עם בית הלוחם א' ויהיה טוב, בעזרת ה'". בינתיים, ברום סוחבת הפסד מפתיע בגביע, מול קבוצת פיברו ישראל המרשימה, בעלת שישה שחקנים, בתוצאה הצמודה 4-6. קובי אביב, ראש קבוצת פיברו מנאות חובב, מתלהב: "חבר'ה, תחייכו, אולי ניקח גביע. השתפרנו המון, אנחנו משחקים ממש טוב. כיף לנו. אנחנו שואפים להגיע לגמר או לפחות לזכות בגביע מסויים (עד מקום שלישי)".

מנגד, לקבוצת כי"ל ישראל מתחתית הליגה, מקום תשיעי ולפני אחרון (26 נקודות), אין יומרות להגיע רחוק גם במפעל הגביע. נדב שטיין, הקפטן שלה: "אנחנו נהנים מהמשחקים, מקווים לנצח, אבל בינתיים לא הולך לנו כל כך טוב. יש כאן קבוצות שהרבה יותר חזקות מאיתנו". למשל, קבוצת רותם אמפרט א', מהחלק העליון של הטבלה, שזכתה ליתרון אוטומטי של 0-5 מול אדמה-מכתשים, שהציבה רק שני שחקנים, במקום ארבעה, במחזור הרביעי בגביע.



קבוצת פיברו ישראל. הפתיעו את תרכובות ברום
אמיר חליווא וסוסו חן מברום. "בונים על הגביע"
קובי אביב, ראש קבוצת פיברו. "אולי ניקח גביע"
קבוצת מפעלי ים המלח. מקום שלישי בליגה
קבוצת רותם אמפרט א'. חמישית בליגה
קבוצת כי"ל ישראל. בתחתית בליגה ובגביע
צמד מאדמה-מכתשים. סילווה טייר ושאולי בולגריו
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות