ראשי אודות תקנונים טפסים חדשות ועדכונים כתבות גלריות צור קשר

 

אופנים

באולינג

ביליארד

ברידג'

טניס שדה

טניס שולחן

כדורסל

כדורעף

כדורשת

קטרגל

ריצה

שחיה

שש בש

כתבות
25.04.24
התחרות הזו שלי
אחרי שהפסיד בתחרות הקודמת כי רכב חולה, אריאל שלי ממסגריית אקספרס ניצח בגדול את אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק. מפעלי ים המלח בדרך לזכייה רביעית ברציפות באליפות ליגת האופניים
כתב וצילם משה ניר
"ברוכים הבאים ליערות קק"ל", קידם שלט עם שני דגלי ישראל את 47 המשתתפים בתחרות הרכיבה על אופניים הרביעית העונה, שנערכה בגבעות שסביב היישוב מיתר, באזור של בית העלמין. זאת, ביום שישי 19/4, בשמונה וחצי בבוקר, כשלוש שעות וחצי אחרי שהתבשרנו על תקיפה ישראלית באיראן.

"פעם ראשונה שאנחנו נמצאים פה במסלול הזה", אמר רכז הענף ניר פינקלשטיין וגילה: "יש רוכבת אחת ממיתר, טל נתיב, מקבוצת מתן (שירותי בריאות וסיעוד), שהמליצה לנו עליו. הראל סוויסה (מנהל התחרויות) בדק את השטח וקבע את קטע המסלול שלנו, של 4.6 ק"מ כל סיבוב".

סוויסה קבע, כי התחרות תארך ארבע הקפות, שהם 18.4 קילומטרים. "בגדול, יש לנו שני אזורים קריטיים. אחד בתחילת ה'סינגל', יש מעבר בטון ועוד קטע עם אבני צור. שלא תעשו סלטה קדימה. המוקד השני, ליד המגדל, יש מדרגה אחת גבוהה, לשים לב. יש גם קטע עם חצץ, מהירות לא נכונה ועושים 'הפכה', אז בזהירות! חבר'ה, יש אחל'ה מסלול, באמת תיהנו".

פינקלשטיין הוסיף בפני הרוכבים: "מזג האוויר השתפר לנו ביחס לאובך שהיה אתמול (בהיר ונאה, 16 מעלות). יום שישי שמח בהיספהאן"... אחד הרוכבים שאל בצחוק: "אם יהיו טילים"? "יש לנו זמן, 14 דקות להתכונן עד שהטיל הגדול יגיע מאיראן", השיב סוויסה בחיוך והזניק את הרוכבים לדרכם.

אחרי שהפסיד בתחרות הקודמת, ביער מושב שרשרת, ב-29/3, כי רכב כשהוא חולה, גמלה החלטה בלבו של אריאל שלי ממסגריית אקספרס באר שבע להחזיר לעצמו את כתר האלוף. כבר מההתחלה שלי נטל את ההובלה ומההקפה הראשונה הוביל בהפרש עצום על פני מתחרו אנדריי שינדלר מאודיוקודס הייטק באר שבע. "בשרשרת הייתי חולה, 39 מעלות חום והיום באתי נחוש לנצח, להחזיר לי את המקום הראשון ולהוכיח שלא הצליחו להתיש אותי".

אריאל שלי, בעל החולצה הצהובה, גמע את המסלול ב-42:27 דקות, בפער גדול מאוד של שתי דקות ושש שניות מאנדריי שינדלר שהגיע שני (44:33 דק'). "אני מקדיש את הניצחון לאבי, משה (אחיו הגדול של יוסי שלי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה בנימין נתניהו) שמלווה אותי לכל התחרויות מאז שהייתי בן 12", אמר אריאל והתאחד עם משפחתו, רעייתו ושני ילדיו, שבאו לראות אותו עולה לראש הפודיום ומקבל את מדליית הזהב.

במקום השלישי, זכה במדליית ארד, אלדד אברהם ממפעלי ים המלח, רק חמש שניות אחרי המקום השני, בזמן של 44:38 דקות. כמיטב המסורת באופניים, לצדי הפודיום עמדו גם הזוכים במקומות הרביעי והחמישי, יחיאל בן הרוש ממגנזיום ים המלח (44:46 דק') ויוסי עמר ממפעלי ים המלח (45:09 דק'). כוחותיו של רכז ליגת הריצה, ליאור בויום מקמ"ג, לא עמדו לו להתברג בחמישייה הראשונה. לא נורא. הזדמנות נוספת תהייה לו בתחרות החמישית והלפני אחרונה, ב-10/5.

בינתיים, קבוצת קמ"ג במקום השלישי בטבלה, עם 1077 נקודות בארבעה מרוצים. רק בנקודה אחת מקדימה את קמ"ג נבחרת בנק לאומי לישראל ולה 1078 נקודות במקום השני. האלופה בשלוש העונות האחרונות, קבוצת מפעלי ים המלח, שומרת על מקומה הראשון, עם 1117 נקודות והיא בדרכה לזכייה רביעית ברציפות בתואר.



אריאל שלי חוצה ראשון את קו הסיום. הפרש של כשתי דקות מהמקום השני
אנדריי שינדלר נכנס ל'סינגל'. אריאל שלי כבר עבר שם מזמן
זהירות! פניות חדות
מתאמצים ארבע הקפות. יותר מ-40 דקות
טל נתיב ממתן שירותי בריאות וסיעוד עולה. המסלול שלה
פודיום חמשת הראשונים. עם המארגנים הראל סוויסה וניר פינקלשטיין
משפחת שלי מאושרת. יש מדליית זהב
כתובתינו: בניין מועצת הפועלים - שד' רגר, ת.ד. 627 באר שבע
טלפקס: 08-6463061, נייד: 053-2358118
דוא"ל: sportnegev@gmail.com
כניסת משתמש הצהרת נגישות כל הזכויות שמורות © כניסת משתמש

הצהרת נגישות